Hi allemaal,
Zo, dat is alweer een hele tijd geleden, maar wat voelt het fijn om weer terug te zijn! Ik heb 2017 heerlijk afgesloten en ik ben 2018 helaas begonnen met veel schoolwerk. Gelukkig heb ik al mijn deadlines achter de rug en heb ik nu een weekje geen les, heerlijk! Afgelopen week ben ik naar Amsterdam geweest, omdat ik was uitgenodigd voor het persevent van NYX Cosmetics. Van de meeste producten die in mijn goodiebag zaten, komen nog reviews online, so stay stuned! Natuurlijk heb ik ook gewinkeld toen ik in Amsterdam was. Ik heb onder andere een (veel te dure!) lippenbalsem van Chanel gekocht, het product waar deze review over zal gaan.